پوشش نانو سرامیکی خودرو

روکش سرامیکی (مانند Opti-Coat Pro ، C.Quartz و سرامیک پرو) یک پلیمر مایع است که با استفاده از آن با دست به قسمت بیرونی وسیله نقلیه اعمال می شود. این پوشش از نظر شیمیایی با رنگ کارخانه خودرو پیوند می خورد و لایه ای از محافظت ایجاد می کند.

پوشش نانو سرامیکی خودرو

روکش سرامیکی (مانند Opti-Coat Pro ، C.Quartz و سرامیک پرو) یک پلیمر مایع است که با استفاده از آن با دست به قسمت بیرونی وسیله نقلیه اعمال می شود. این پوشش از نظر شیمیایی با رنگ کارخانه خودرو پیوند می خورد و لایه ای از محافظت ایجاد می کند.

مردم اغلب از ما می پرسند که چگونه می توان از پوشش سرامیکی استفاده کرد تا حداکثر سطح محافظت از رنگ خودرو را بدست آورد . ما قبلاً نکات و توصیه های بسیاری در مورد استفاده از محصولات پوشش نانو در پست های قبلی خود ارائه دادیم ، اما آنها تکه تکه شدند. در این پست می خواهیم همه این قطعات را در یک مقاله جمع کنیم و یک آموزش کوتاه یا یک برنامه عملی برای همه مشتریان خود ایجاد کنیم.

به عنوان نمونه ، ما از محصول  Ceramic 9h Car Coating استفاده خواهیم کرد ، اما اگر از سایر محصولات محافظ نانو ماشین استفاده می کنید ، این طرح عملی نیز به همین خوبی کار می کند.

به هر حال ، هر محصول با یک دفترچه راهنمای چند زبانه مفصل همراه است ، بنابراین لطفاً قبل از استفاده از هر محصول این مطلب را بخوانید.

از کجا شروع به انجام روکش سرامیکی برای خودروها کنیم؟

اول از همه ، شما باید یک ماشین را برای پوشاندن آن با محافظ رنگ نانو ماشین آماده کنید . این چالش برانگیزترین و آزار دهنده ترین بخش کل مراحل است.

  1. مکانی سایه دار برای ماشین خود پیدا کنید. پس از استفاده از پوشش نانو سرامیک ، وسیله نقلیه نباید در آفتاب بماند. این یک الزام اجباری است.
  2. ماشین خود را کاملاً بشویید. شما باید هرگونه آلودگی مانند گل ، گرد و غبار ، فرورفتگی پرندگان یا حشرات خرد شده را بشویید.
  3. ماشین خود را با یک حوله میکرو فیبر تمیز که در محصول محافظ رنگ خودرو Nasiol بسته شده است ، خشک کنید.

حذف خراش اتومبیل

اگر می خواهید لایه روکش سرامیکی نانو را بطور کامل بمالید ، باید از هرگونه خط و خش و برآمدگی خلاص شوید. یک کلی بار مخصوص ویژه به شما در مقابله با این امر کمک می کند. همچنین ، به از بین بردن آخرین ذرات ریز خاک کمک می کند.

لحظه جادویی اعمال پوشش سرامیکی برای اتومبیل

این لحظه ای است که ما برای آن آماده کرده ایم. قبل از شروع به کار لزوماً باید دستکشهای محافظ را بچینید. از این توصیه غافل نشوید.

  1.  را روی صفحه برنامه ریخته و با تکنیک criss-cross آن را روی سطح بمالید. با استفاده از یک پد مخصوص ، باید نانو پوشش را به طور مساوی روی عنصر پخش کنید. مثل همیشه ، ما می گوییم: "تا زمانی که عنصر فعلی را تمام نکنید ، به عنصر بعدی حرکت نکنید".
  2. بلافاصله سطح پوشانده را با اولین پارچه میکرو فیبر پاک کنید و باقیمانده محصول را بگیرید.
  3. پس از پاک کردن با میکروفایبر اول ، سطح را با دوم خم کنید
  4. ماشین خود را به مدت 48 ساعت در سایه بگذارید.
  5. از درخشش نهایی ماشین خود لذت ببرید.

این تنها چیزی است که در آن وجود دارد. همانطور که می بینید این یک روند پیچیده نیست. فقط باید مراقب و صبور باشید. اگر سؤال دیگری دارید یا اگر چیزی مشخص نیست ، لطفاً نظر خود را زیر این پست بگذارید و ما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی انجام خواهیم داد.

  • wax car iran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی